www.osvita.org.ua
Статті з питань освіти // 12 способів убити допитливість учня
Освiтнiй портал™
Головна
Новини освіти та науки
Події освіти та науки
Статті з питань освіти
Архів статей
Довідник ВНЗ України
Дистанційна освіта
Навчальні курси
Освіта за кордоном
Бізнес-освіта, MBA
Абітурієнту
Студенту
Болонський процес
Зовнішнє тестування (ЗНО 2014)
Середня освіта. Підручники
Законодавство
Періодичні видання
Каталог освітніх сайтів
Бібліотека
Реферати, курсові, дипломні
Профорієнтація молоді
Робота освітянам та молоді
Освітній форум
Зробити портал кращим!
Ефективна реклама
12 способів убити допитливість учня
Експерти розробили інструкцію з 12 пунктів, яка дещо полегшить життя вчителям і вб'є допитливість учнів.

Диктуйте учням, що і як вивчати
Неважливо, навчаєте ви одного учня чи групу, відбувається це безпосередньо в класі або он-лайн. Ви повинні вирішувати, що потрібно вивчати, коли і як це робити, і на підставі чого саме. Складайте самі графік, навчальний план, систему оцінок, тести - і самі визначайте, що питати потім з учня. Вам адже платять саме за це.

Обмежуйте можливість вибору для учня
Вибір і право голосу - це тільки в теорії виглядає класно, але хіба хто-небудь краще вас знає, що саме необхідно учням? Вони оцінять ваші зусилля, звичайно, вже потім, коли подорослішають, і будуть вміти читати і писати.

Мисліть лише за схемою "чорне - біле"
Правильно - значить правильно. А якщо вони щось роблять неправильно, то нічого й няньчитися з ними. Бінарне мислення - це ж якраз те, що допомогло нам долетіти до Марса.

Акцентуйте увагу на готових відповідях, а не на питаннях
Абсолютно неважливо, які успіхи учні показують при всяких там "хіпівських" методів навчання, заснованих на відкритості, можливості творчості, індивідуальному підході і прагненні розвинути особистість людини. Пам'ятайте про стандарти освіти, про систему іспитів, про виші, куди будуть надходити ваші учні. "Реальний світ" такий підхід аж ніяк не вітає. Точність відповіді на питання в ньому важливіше того, як саме учень прийшов до цього відповіді.

Використовуйте лише перевірені технології
Існують різні симулятори процесу навчання, презентації, iPad'и, планшети, блоги. Все це добре лише до тих пір, поки не переходить певних меж і не сприяє порушенню дисципліни, і не ставить під сумнів саму систему оцінювання. Тому, перш ніж радити учням у процесі навчання користуватися YouTube, обов'язково перевірте, що з цього приводу думає держава, районне управління освітою і ваша конкретна школа.

Примушуйте учнів до співпраці між собою
Співпраця стало вже легендарної методикою. Якщо ви можете замінити індивідуальні роздуми груповою діяльністю або партнерським навчанням - обов'язково так і вчиніть. Співпраця творить дива, навіть якщо учень і не підозрює про те, що насправді відбувається.

Використовуйте якомога менше музики, мистецтва і фізичної активності учнів
Може, реальний світ і наповнений фарбами, звуками, і дітям треба більше рухатися, але в класі все це викликає лише безлад, відволікає учнів і ними потім важко керувати. Тому, присікайте всі зайві звуки, фарби і спроби учнів рухатися. Кольори адже досить на стіні, звук повинен виходити тільки від учителя, а фізична активність дозволена тільки по дорозі в їдальню (звичайно ж, шеренгами, суворо в порядку черги).

Відкидайте будь-які експерименти і проекти методів навчання, як не "не підтверджені офіційно даними досліджень"
Педагогічні дослідження і дані - це ж справжня рушійна сила реформ системи освіти, чи не так? Проведіть тест. Зберіть дані. Намалюйте собі схему. Навчайте учнів лише на підставі перевірених даних і спокійно собі насолоджуйтеся власними успіхами.

Тримайтеся суворо в рамках академічної системи
Навчання повинне проходити суто в школах, лабораторіях і в спеціально призначених для цього місцях. Нехай процес навчання буде максимально формальним, стерильним і академічним. Не звертайте уваги на особистість учня, на його родинні традиції, культуру, в якій він виріс, і на його індивідуальні таланти.

В жодному разі не визнавайте роль гри та неформального спілкування в процесі навчання
Якщо яку-небудь форму навчання неможливо оцінити і подати потім в якості вимірюваного результату вашої діяльності в форматі, вказаному педагогічним планом, то це взагалі дуже небезпечно - подібні неформальні та ігрові форми навчання можуть адже взагалі зірвати процес утворення. Якщо чогось не наказано планом, то це просто гра. А якщо це гра, то це, значить - не є навчання.

Сліпо спирайтеся на існуючі стандарти
Стандарти навчання - це ж найкращий спосіб вирівняти і підігнати під загальний знаменник всіх учнів. Працюйте так, як прийнято, вкладайте поменше душі. Не звертайте уваги на те, як учням краще сприймати і потім використовувати інформацію, а просто спирайтеся на існуючі стандарти. І бажано жорсткіше забивати їм у голови ці самі стандарти.

Постарайтеся не стимулювати допитливість учнів
Намагайтеся не витрачати час на обдумування того, як саме стимулювати учнів мислити самостійно і як задати учням будь-які складні питання. Знайдіть готову інформацію самі - і надайте їм готовий варіант. А якщо виявиться раптом, що ваших знань недостатньо - постарайтеся відбутися жартами. Учні ж повинні бачити в учителі всезнайку, експерта з усіх питань, і в першу чергу, звичайно, - незаперечний авторитет.

Схожі за темою публікації:
Як зацікавити дітей наукою: експеременти в домашніх умовах
Поради батькам: вчимось робити уроки
Як порозумітися з вчителем?
Як уникнути помилок батькам, працюючи над виконанням домашніх завдань? (початкова школа)
Чим українські школярі відрізняються від японських
Поради для батьків: Як навчити дитину не розмовляти з незнайомцями
Що потрібно і що не потрібно робити батькам під час шкільних канікул
Як змусити дитину читати влітку?
Як навчити дитину заробляти, заощаджувати та зберігати гроші
Як зацікавити малюка вивчати іноземну або ігри в іноземну мову
Який учитель потрібен підлітку?
2012-10-10  |  Автор: Анна Журавська  |  http://www.nagolos.com.ua/

Віповідальність за зміст публікації несуть їх автори, думка редакції сайту "Освітній портал" може не співпадати з думкою авторів публікації.

Увага! Ви можете обговорити матеріали цього розділу в форумі
або запропонувати власний матеріал для розміщення на сайті.

Для отримання статей поштою Ви маєте зареєструватись
та налаштувати параметри розсилки в персональному акаунті.

Всі права належать
Освітній портал™ 2003-2019рр.

Дизайн порталу: Стильная Студия