www.osvita.org.ua
Статті з питань освіти // Досьє професії: Іміджмейкер
Освiтнiй портал™
Головна
Новини освіти та науки
Події освіти та науки
Статті з питань освіти
Архів статей
Довідник ВНЗ України
Дистанційна освіта
Навчальні курси
Освіта за кордоном
Бізнес-освіта, MBA
Абітурієнту
Студенту
Болонський процес
Зовнішнє тестування (ЗНО 2014)
Середня освіта. Підручники
Законодавство
Періодичні видання
Каталог освітніх сайтів
Бібліотека
Реферати, курсові, дипломні
Профорієнтація молоді
Робота освітянам та молоді
Освітній форум
Зробити портал кращим!
Ефективна реклама
Досьє професії: Іміджмейкер
Завдання іміджмейкера полягає в продумуванні і розробці образу особистості, проекту чи бренду. Якщо мова йде про будь-персони або групи персон, робота іміджмейкера в основному спрямована на підбір зовнішнього образу, максимально відповідного до ідейної концепції, а також на планування різнорідних заходів аналогічної цілеспрямованості. У ситуації з розробкою іміджевої політики для якогось бренду, даний фахівець крім іншого бере на себе завдання з дослідження та аналізу споживчої аудиторії, конкурентного середовища, існуючого та прогнозованого становища на ринку товарів і послуг, вироблених компанією-брендом.

Види діяльності:

- зустрічі з клієнтами або представниками клієнтів
- формування та узгодження іміджевої концепції
- робота з психологами, стилістами, перукарями, косметологами і рядом інших необхідних фахівців
- супровід клієнтів (шопінг, відвідування салонів краси і т.д.)
- надання очних і дистанційних консультацій
- читання і перегляд спеціалізованих книг і журналів, телепрограм, участь у професійних семінарах і тренінгах

Місця роботи:

- PR-агентства
- засоби масової інформації (тематика - краса, мода, lifestyle)
- сфера шоу-бізнесу
- відповідні політичні підрозділи
- особиста практика

Професійні навички:

- знання інструментів, прийомів і етапів формування і корекції іміджу
- володіння основами мистецтва візажу (знання типів і корекції особливостей зовнішності)
- орієнтація в світі моди, знання історії моди і поточних тенденцій
- базові основи психології, соціології, маркетингу та реклами
- бездоганне знання роду занять клієнта і особливостей цієї сфери
- в окремих випадках необхідне знання іноземної мови

Додаткові особливості:

Отримати відповідну професію можна на спеціальних курсах. Тим, чия мета - диплом про вищу освіту, доведеться пошукати спеціальність, суміжну з іміджелогією. Наприклад, професію косметолога або фахівця із зв'язків з громадськістю. Рівень заробітку іміджмейкера залежить не тільки від його кваліфікації і популярності, але також і від сфери, в якій він працює. Відомо, що іміджмейкери політиків і діячів шоу-бізнесу заробляють значно більше, ніж фахівці, що надають послуги пересічним приватним клієнтам.

Переклад Широкової Наталії
статті сайту www.ucheba.ru


Схожі за темою публікації:
Досьє професії: Байєр
Досьє професії: Блогер
Досьє професії: Event-менеджер
Досьє професії: Стюардеса
2012-11-15  |  Автор:

Віповідальність за зміст публікації несуть їх автори, думка редакції сайту "Освітній портал" може не співпадати з думкою авторів публікації.

Увага! Ви можете обговорити матеріали цього розділу в форумі
або запропонувати власний матеріал для розміщення на сайті.

Для отримання статей поштою Ви маєте зареєструватись
та налаштувати параметри розсилки в персональному акаунті.

Всі права належать
Освітній портал™ 2003-2019рр.

Дизайн порталу: Стильная Студия