www.osvita.org.ua
Статті з питань освіти // Тайм-менеджмент для студентів: як встигнути все
Освiтнiй портал™
Головна
Новини освіти та науки
Події освіти та науки
Статті з питань освіти
Архів статей
Довідник ВНЗ України
Дистанційна освіта
Навчальні курси
Освіта за кордоном
Бізнес-освіта, MBA
Абітурієнту
Студенту
Болонський процес
Зовнішнє тестування (ЗНО 2014)
Середня освіта. Підручники
Законодавство
Періодичні видання
Каталог освітніх сайтів
Бібліотека
Реферати, курсові, дипломні
Профорієнтація молоді
Робота освітянам та молоді
Освітній форум
Зробити портал кращим!
Ефективна реклама
Тайм-менеджмент для студентів: як встигнути все
Перш ніж почати виправляти становище, проаналізуйте, скільки часу Ви витрачаєте зараз. Виявіть 10 основних категорій, на які йде Ваш час. Більше не потрібно, тому що аналіз буде занадто складним. Але додавання даних за тиждень по кожній категорії змусить Вас задуматися - й усвідомити, скільки хвилин йде марно.

Погляд з висоти

Аналіз за категоріями потрібно провести просто для загального враження. Одна справа записати 90 хвилин з друзями, інша справа побачити 10,5 годин на тиждень. І задуматися про те, чи не завести менш товариських друзів. А якщо серйозно, то запис часу за категоріями дозволяє зрозуміти, куди витікають дорогоцінні хвилини Вашого життя. І вести себе більш відповідально.

Теорія і практика

Наступне завдання - скласти перспективно- ретроспективний щоденник. Це означає, що Ви щодня пишете плани - а наступного дня перевіряєте, наскільки повно реалізували задумане, бажано у відсотках. Цей показник у міру освоєння планування стане поліпшуватися.

Необхідні відрахування

А тепер додайте трохи реалістичності. Ви вже знаєте, скільки часу Вам знадобиться на сон, прийоми їжі, прибирання, фітнес, час поїздки до місця навчання, самі заняття. У списку можуть фігурувати й інші потрібні справи. Коли складете все в годинах, відніміть суму від 168 - Ви будете бачити, скільки годин для роботи є в тиждень.

Журнал студента

Наступний крок - фіксувати письмово свої витрати часу на підготовку до семінарів, практичних та лабораторних (ведіть хронометраж). Ви дізнаєтеся, скільки потрібно для підготовки до того чи іншого предмету, зрозуміло, що витрати можуть бути дуже різними для неоднакових предметів і видів роботи.

Менше тиску

Зіставте, скільки часу у Вас залишилося для навчання після вирахування всіх справ, і необхідну кількість для навчання. Різниця буде Вашою потенційною кількістю годин для відпочинку. Причому найрозумніші студенти привчають себе робити завдання в день їх отримання - і ніколи не відчувають пресингу від дедлайнів.

Релакс за планом

Не забувайте запланувати відпочинок. Деяким людям легше довго працювати, а потім перерватися, інші ж сильно втомлюються і хочуть частого перемикання. Першим варто слідувати схемою: 90 хвилин, перерва 10-15 хвилин, другим - 30 хвилин роботи, 5 хвилин відпочинку. Це крайні варіанти, розробіть свій особистий план роботи і розслаблення, орієнтований на ваші психофізіологічні особливості. Під час перерв будьте обережні і не намагайтеся починати справу, яка вийде за рамки перерв. Попити кави за 15 хвилин - реально, поговорити по телефону з хорошим другом - не завжди.

Почніть з неприємного

Предмети варто міняти і відразу виконувати найбільш неприємні і складні, якщо їх потрібно зробити до однієї і тієї ж дати. Коли Ви подолаєте неприємний предмет, він більше не буде мучити Вас і залишиться значно більше сил на інші завдання. Крім того, Ви будете дуже задоволені собою. Намагайтеся чергувати різнорідні предмети. Це дозволить менше втомлюватися.

Три інструменти

А тепер про організацію: вам буде потрібно три списки справ. По-перше, величезний перспективний календар (легко робиться за допомогою програми Word). Він має охоплювати весь семестр і в ньому будуть навіть найвіддаленіші за часом завдання. Типу тест, про який викладач обмовився, або великий проект, про які варто подумати заздалегідь. Другий список - список справ на найближчі два тижні. І щоденний to - do list, який Ви пишете за принципом сьогодні на завтра. Справи Ви берете з перших двох списків. Не забувайте регулярно оновлювати список справ.

Як тільки Ви почнете підходити до свого часу більш усвідомлено, у Вас його буде залишатися все більше і більше. Ви навчитеся економити і використовувати " убривки часу". Це звичка стане в нагоді вам і після отримання диплома.

Переклад Широкової Наталії
статті сайту www.kakprosto.ru


Схожі за темою публікації:
Як підвищити IQ
Як навчитися вчитися?
Як навчитися швидше читати лекції і навчальну літературу
15 Заповідей Гарварда
2013-11-06  |  Автор:

Віповідальність за зміст публікації несуть їх автори, думка редакції сайту "Освітній портал" може не співпадати з думкою авторів публікації.

Увага! Ви можете обговорити матеріали цього розділу в форумі
або запропонувати власний матеріал для розміщення на сайті.

Для отримання статей поштою Ви маєте зареєструватись
та налаштувати параметри розсилки в персональному акаунті.

Всі права належать
Освітній портал™ 2003-2019рр.

Дизайн порталу: Стильная Студия