www.osvita.org.ua
Статті з питань освіти // Чого хочуть співробітники покоління Y *?
Освiтнiй портал™
Головна
Новини освіти та науки
Події освіти та науки
Статті з питань освіти
Архів статей
Довідник ВНЗ України
Дистанційна освіта
Навчальні курси
Освіта за кордоном
Бізнес-освіта, MBA
Абітурієнту
Студенту
Болонський процес
Зовнішнє тестування (ЗНО 2014)
Середня освіта. Підручники
Законодавство
Періодичні видання
Каталог освітніх сайтів
Бібліотека
Реферати, курсові, дипломні
Профорієнтація молоді
Робота освітянам та молоді
Освітній форум
Зробити портал кращим!
Ефективна реклама
Чого хочуть співробітники покоління Y *?
Покоління Y - або покоління Мережі, покоління Міленіуму. Роки народження: 1983-2003. Покоління, яке зустріло нове тисячоліття в молодому віці, передусім характеризується глибокою залученістю до цифрових технологій (визначення Вікіпедії).

Високі зарплати? Не тільки, а більш точно не на стільки ... За проведеним компанією Cisco дослідженням, студенти ВНЗ і молоді фахівці хочуть працювати у відкритому середовищі, яке передбачає доступ до інтернету, використання різноманітних електронних пристроїв, можливість працювати віддалено. Це вимоги їх стилю життя і необхідні умови для створення ними інноваційних ідей.

У дослідженні взяли участь 2800 студентів та молодих спеціалістів з 14 країн. Вік респондентів не перевищував 30 років. Його метою було вивчення проблем, з якими стикаються компанії, намагаючись збалансувати потреби бізнесу і співробітників.

Дослідження виявило бажання молодих фахівців і студентів мати доступ до інтернету, можливість необмежено користуватися мобільними пристроями і працювати віддалено. Ці фактори достатньо сильно впливають на вибір ними місця роботи. У ряді випадків навіть сильніше, ніж розмір зарплати. Отримані результати вказують на те, що традиційні методи залучення і утримання співробітників можуть бути недостатньо дієві, оскільки серед співробітників компаній з'являється все більше представників покоління Y.

Дослідження вказують:

- Очікування і переваги наступного покоління співробітників не пов'язані виключно з грошима. 40% студентів і 45% молодих фахівців заявили, що виберуть компанію з меншою зарплатою, але з більшою мобільністю, свободою вибору електронних пристроїв і доступу до соціальних мереж;

- 56% студентів повідомили, що якщо при влаштуванні на роботу вони дізнаються, що доступ до соціальних мереж закритий, то вони або не погодяться працювати в такій компанії або будуть шукати способи обійти заборону;

- 2 з 3 студентів (64%) планують ставити питання про політику доступу до соціальних мереж під час інтерв'ю з роботодавцем;

- 41% співробітників заявили, що їхні компанії погодилися піти на поступки щодо доступу до соціальних мереж та вільного використання електронних пристроїв з метою прийняття їх на роботу;

- Щонайменше для 1 з 4 (29%) респондентів відсутність віддаленого доступу може стати причиною рішення про звільнення, зниження ефективності роботи або відмови від пропозиції потенційного роботодавця;

- Важливість мобільних пристроїв та інформації, яку вони надають, змагається з важливістю грошей. Половина студентів та молодих співробітників (49%) заявили, що втрата гаманця засмутить їх менше, ніж втрата смартфона або іншого мобільного пристрою;

- Більшість студентів (71%) вважають, що компанії повинні дозволяти використовувати корпоративні електронні пристрої як для роботи, так і для особистих цілей, оскільки "спілкування по роботі" і особисте спілкування тісно переплетені;

- 4 з 5 студентів (81%) хочуть самі обирати пристрій для використання на роботі. Вони згодні або отримувати певну суму від роботодавця на покупку пристрою або використовувати особистий комп'ютер / ноутбук / смартфон на додаток до офісного.

- 7 з 10 співробітників (68%) вважають, що компаніям слід дозволити їм доступ до соціальних мереж і особистих сайтів з робочих комп'ютерів;

- 2 з 5 студентів (42%) вважають, що компанії повинні проявити більше гнучкості і розуміння до їх потреби залишатися на зв'язку через соціальні мережі та особисті сайти;

- 3 з 10 студентів (29%) вважають, що мати можливість працювати віддалено за гнучким розкладом - скоріше їх право, а не привілей;

- На теперішній час більше половини співробітників (57%) можуть підключитися до корпоративної мережі з деяких віддалених точок. Але тільки в 1 з 4 (28%) має можливість зробити це у будь-який час в будь-якому місці. 2 з 5 (43%) опитаних вважають таку можливість базисною для виконання ними посадових обов'язків;

- 7 з 10 студентів (70%) не бачать необхідності постійно бути присутнім в офісі за винятком важливих нарад. Більше того, кожен 4-ий стверджує, що його ефективність підвищиться, якщо йому дозволять працювати з дому або іншого місця. Схожа картина і у співробітників. Цікаво, що кількість тих, хто не вважає за необхідне присутність в офісі, у порівнянні з минулим роком, зросла на 9%: у 2010 таких було 60%, в 2011 - 69%;

- Більше половини студентів та співробітників хотіли б мати доступ до корпоративної мережі з домашнього комп'ютера (63%) і особистих мобільних пристроїв (51%).

Аналізуючи отриману інформацію, експерти радять компаніям, які обмежують доступ співробітників до інтернету, подумати про те, використання яких технологій все-таки варто дозволити. Талановитим співробітникам розумно дозволити заходити в соціальні мережі або видати їм корпоративний iPhone, особливо, якщо для них це важливіше за розмір оплати. Ті, хто схильні витрачати робочий час даремно, будуть робити це у будь-якій ситуації. Доступ до Facebook і Twitter дає молодим фахівцям відчуття власної значущості та причетності до того, що відбувається, в тому числі і на роботі. При заблокованому доступі вони відчувають себе дітьми з усіма витікаючими наслідками.

Sujai Hajela, віце-президент одного з підрозділів Cisco, так прокоментував результати дослідження: "Реакція бізнесу на потреби нового покоління співробітників стане важливим чинником у конкурентній боротьбі і HR-успішності компаній. Якщо раніше мова йшла про тенденції в сфері високих технологій, то наразі ми маємо справу з тенденцією в бізнесі".

Продовжуючи думку, можна сказати, що бізнес все більш виразно усвідомлює цінність умінь молодих співробітників користуватися інтернетом і електронними пристроями для підвищення ефективності та посилення конкурентних переваг компанії. Нова хвиля "талантів" прийде в ті організації, які нададуть молодим працівникам бажані умови.
2011-11-11  |  Автор:  |  http://www.trainings.ua

Віповідальність за зміст публікації несуть їх автори, думка редакції сайту "Освітній портал" може не співпадати з думкою авторів публікації.

Увага! Ви можете обговорити матеріали цього розділу в форумі
або запропонувати власний матеріал для розміщення на сайті.

Для отримання статей поштою Ви маєте зареєструватись
та налаштувати параметри розсилки в персональному акаунті.

Всі права належать
Освітній портал™ 2003-2017рр.

Дизайн порталу: Стильная Студия