Дистанційна освіта // Вступ до відкритого та д... // Час і місце в контексті ДО

реєстрація

Зверніть увагу!

Час і місце в контексті ДО

Різні програми відкритого та дистанційного навчання можуть бути розташовані в межах двох континуумів: континуума часу та континуума місця. Одна межа континуума місця: всі учні і їхній тьютор або наставник зібрані в одному місці, інша межа: всі учні та їхній тьютор або наставник перебувають у різних місцях. У тимчасовому континуумі на одній його межі - всі учні і їхній тьютор або наставник взаємодіють у режимі "реального часу", тобто синхронно, а на іншій межі - всі учні і їхній тьютор або наставник взаємодіють у різний час.

Наведена нижче таблиця показує, як перетинаються ці два континууми. Координати їхнього перетинання відповідають чотирьом сценаріям відкритого й дистанційного навчання. Більшість провайдерів відкритого й дистанційного навчання використають комбінацію даних чотирьох сценаріїв.

Сценарії для відкритого та дистанційного навчання

В один час У різний час
В одному місці Викладання в аудиторії, консультації й семінари, при очному спілкуванні, практичні заняття та заняття в школах з гуртожитками. Центри з навчальними ресурсами, які учні можуть відвідувати у свій вільний час.
У різних місцях Аудіо- та відеоконференції; телебачення з однобічними відеопередачами; двостороннє використання аудіозаписів; радіо з можливістю одержувати відповіді від учнів; спілкування по телефону та консультації. Заняття вдома, конференції за допомогою комп'ютера, консультаційна підтримка по електронній пошті, спілкування по факсимільній пошті.

Дивіться також:

Попередня сторінка розділу:
Вступ до відкритого та дистанційного навчання

Увага! Ви можете обговорити матеріали цього розділу в форумі
або запропонувати власний матеріал для розміщення на сайті.