Дистанційна освіта // Дистанційна освіта в кра... // Дистанційна освіта в Азії

реєстрація

Зверніть увагу!

Дистанційна освіта в Азії

Китай

Радіо й телевізійні університети

Національна мережа радіо- та телевізійних університетів (CRTVU) була заснована в 1979 р., щоб забезпечити зростаючі запити для терміново необхідних кваліфікованих трудових ресурсів і для освіти дорослих, котрих традиційна система освіти не задовольняє. CRTVU пропонує курси на одержання ступеня й на продовжений рівень освіти. Напрямки, за якими видається диплом на ступені, - природничі науки, інженерія й технологія, гуманітарні науки, економічне управління, сільське господарство й лінгвістика. Пропонується 229 основних курсів й 18 спеціальних. Курси, пропоновані на продовженому рівні освіти, - нові технології, фінансова реформа, принципи й практика зовнішньої торгівлі Китаю, ревізія й облік, громадський транспорт.

CRTVU виробляє друковані матеріали курсів, радіо- і телевізійні передачі, розробляє й планує кваліфікаційні іспити та встановлює освітні стандарти.

Філії спостерігають й управляють всіма аспектами навчання, включаючи планування навчальних програм TV. Вони також забезпечують консультаційний сервіс студентам. Організацію освітнього процесу здійснюють тьютори. Вони також реєструють студентів, збирають студентські внески й розподіляють матеріали курсів.

Індія

Національний відкритий університет Індіри Ганді

Національний відкритий університет Індіри Ганді (IGNOU) був заснований в 1985 році й розпочав навчання студентів за академічними програмами в 1987 році. Основне завдання університету - поліпшити якість викладання засобами комунікаційних технологій, включаючи й друковані видання. Університет покликаний надавати освітні можливості широким верствам населення, включаючи жінок, інвалідів і людей з низьким рівнем доходів.

Освітні середовища пропонованих курсів дистанційного навчання включають друковані посібники, аудіо- і відеокасети, радіо- і телевізійні передачі, очні консультації в численних навчальних центрах, розташованих звичайно в традиційних університетах і коледжах у різних частинах країни.

Загальна кількість студентів, що навчаються в університеті, становить 185000 осіб. Щорічно університет приймає на різні програми навчання близько 80000 студентів.

Туреччина

Університет Анадолу

Університет Анадолу заснований в 1982 році. Він пропонує курси в галузі економіки й адміністративного права, архітектури, медицини, фармакології, комунікації й зв'язку із громадськістю. Університет пропонує слухачам можливість одержання ступенів бакалавра в галузі економіки й адміністрування. В 1991 році університет відкрив програму дистанційного навчання на ступінь бакалавра з підготовки вчителів початкової й середньої шкіл.

У дев'яності роки кількість студентів університету досягло 300000 осіб.

Ізраїль

Відкритий університет Ізраїлю

Відкритий університет Ізраїлю спеціалізується лише на дистанційних методах навчання громадян Ізраїлю. Заснований в 1974 році Міністерством освіти, сьогодні пропонує більше 200 курсів в галузі природничих наук, математики, обчислювальної техніки, управління, іудаїстики, музики та мистецтв. Значне місце в організації навчального процесу займають друковані носії.

Кожен семестр приблизно 12000 осіб навчаються в університеті і його 60 навчальних центрах, розташованих у різних містах, включаючи Росію та країни СНД.

Індонезія

Університет Тербука

Університет Тербука став 45-м державним університетом в Індонезії. Створений в 1984 році в Джакарті як перший університет дистанційного навчання.

Диплом цього університету визнається еквівалентним диплому будь-якого іншого державного університету.

Пропоновані програми дистанційного навчання охоплюють галузі сільського господарства, статистики, комп'ютерних та інформаційних технологій, соціальних наук тощо.

Університет має 32 центри в різних районах країни для допомоги студентам у навчанні. Методи навчання засновані на застосуванні комплексних наборів матеріалів для самопідготовки, включаючи аудіокасети, збірники вправ, сеанси трансляції лекцій по радіо й телебаченню.

Кількість студентів на всіх відділеннях досягла 172000 осіб.

Індонезійський інтитут розвитку банківської справи

Індонезійський інтитут розвитку банківської справи є інститутом традиційної форми навчання з відділенням дистанційної підготовки, заснованим в 1985 році. Пропонуються дві програми дистанційного навчання: програма підготовки фахівців з позик; банківське управління в сільському господарстві.

Студентами є жителі Індонезії, для вступу потрібна рекомендація роботодавця. В основному використовують друковані та аудіоматеріали. Все навчання ведеться індонезійською мовою.

У цей час в інституті навчається більше 5000 студентів.

Шрі-Ланка

Відкритий Університет Шрі-Ланка

Відкритий Університет Шрі-Ланка заснований в 1980 році в результаті злиття двох великих інститутів. Він має такий же академічний статус, як інші університети країни, розробляє свої власні сертифіковані курси відкритого дистанційного навчання на ступінь бакалавра, магістра й післядипломної освіти в таких областях: підприємництво, текстильна технологія, юриспруденція, освіта тощо.

Університет має мережу регіональних центрів у всіх великих містах країни. Ці центри надають потенційним студентам необхідну інформацію про програми навчання, набори навчальних матеріалів, спеціальні класи для виконання лабораторних робіт, аудіо- і відеокласи.

На сьогодні в університеті навчається більше 16000 студентів, середній річний прийом 1800 осіб на всі 20 програм навчання.

Тайвань

Національний Відкритий університет

Національний Відкритий університет заснований в 1986 році з метою надання рівних освітніх можливостей для всіх людей. Університет активно розробляє нові моделі навчання із застосуванням сучасних інформаційних технологій.

Університет розробляє й пропонує студентам курси трьох типів: обов'язкові курси, іноземні мови, спеціалізовані курси.

Обов'язкові курси включають вступ до соціальних, гуманітарних та природничих наук, вступ до китайської класичної літератури тощо.

Спеціалізовані курси - комерція, бухгалтерський облік, інформаційні технології, юриспруденція, статистика, торгівля, психологія, соціологія тощо.

Для навчання використовуються різні засоби: телекомунікації, радіопередачі, друковані матеріали й очні заняття в навчальних центрах. Кількість студентів університету досягла 62000 осіб.

В'єтнам

В'єтнамський національний інститут відкритого навчання

Активне застосування й розвиток методів дистанційного навчання у В'єтнамі розпочалося в 1968 році з відкриттям у Ханої заочного інституту для навчання менеджерів і директорів шкіл, коледжів й університетів.

В 1988 році цей університет був перетворений на В'єтнамський національний інститут відкритого навчання. Він пропонує програми на рівні після отримання середньої освіти, продовженого, професійного навчання й перепідготовки з електротехніки, металообробки, комп'ютерної техніки, економіки, маркетингу, лінгвістики тощо.

Сьогодні в університеті навчається більше 50000 студентів

Таїланд

Сукотай Таматірат Відкритий університет

Сукотай Таматірат Відкритий університет заснований королівським указом в 1978 році як спеціалізований університет дистанційного навчання.

Університет пропонує програми дистанційного навчання на рівні сертифіката, ступеня бакалавра й магістра в областях: мистецтва, управління, юриспруденції, сільського господарства, охорони здоров'я, політичних наук. В 1992 році в університеті був створений факультет науки й технології.

В університет щорічно вступає від 60000 до 70000 студентів.

Пакистан

Відкритий університет

Відкритий університет заснований в 1974 році як національний університет для надання освітніх можливостей всім жителям Пакистану.

Академічні програми університету охоплюють такі галузі: функціональне навчання, підготовка вчителів, середня освіта, дослідницькі програми дистанційного навчання із застосуванням мультимедіа-технологій.

У цей час університет пропонує більше 200 курсів за 36 програмами для 90000 студентів.

(За матеріалами науково-аналітичної доповіді
"Стан і розвиток дистанційної освіти у світі",
підготовленої колективом авторів (В.П.Кашицин,
В.Г.Кінелев, В.Н.Лазарєв, В.С.Меськов, В.И.Овсянніков
під загальною редакцією В.И.Овсяннікова) для
Інституту ЮНЕСКО з інформаційних технологій
в освіті (ІІТО) у 1997 році)

Дивіться також:

Попередня сторінка розділу: Дистанційна освіта в країнах світу

Увага! Ви можете обговорити матеріали цього розділу в форумі
або запропонувати власний матеріал для розміщення на сайті.