www.osvita.org.ua
Події освіти та науки // Тренінг "PR для юридичного бізнесу"
Освiтнiй портал™
Головна
Новини освіти та науки
Події освіти та науки
Конференції
Виставки
Cемінари
Конкурси та олімпіади
Гранти та стипендії
Пошук
Статті з питань освіти
Довідник ВНЗ України
Дистанційна освіта
Навчальні курси
Освіта за кордоном
Бізнес-освіта, MBA
Абітурієнту
Студенту
Болонський процес
Зовнішнє тестування (ЗНО 2014)
Середня освіта. Підручники
Законодавство
Періодичні видання
Каталог освітніх сайтів
Бібліотека
Реферати, курсові, дипломні
Профорієнтація молоді
Робота освітянам та молоді
Освітній форум
Зробити портал кращим!
Ефективна реклама
Тренінг "PR для юридичного бізнесу"
РубрикаCемінари
Дата проведення14.04.2011 - 15.04.2011
Телефони(44) 221-67-01, 331-44-83

Організатор: Міжнародна бізнес-школа "Nikland"

Цільова аудиторія: партнери юридичних компаній; початківці та досвідчені практикуючі юристи; PR-менеджери юридичних та консалтингових компаній; юристи, які бажають зробити кар'єру в політиці; представники консалтингових компаній у сфері аудиту, експертної та оціночної діяльності; нотаріуси.

Мета тренінгу: надати необхідні знання для того, що б приймати успішні PR-рішення, навчити бачити взаємозв'язок PR-процесів, надати можливість самостійно підготувати і провести PR-кампанію, побудувати власну репутацію на ринку.

Під час тренінгу будуть надані практичні поради PR - майстерності.

Тренер: Ірина Сєрова - кандидат юридичних наук, доцент Національної академії внутрішніх справ, PR-консультант з 7-річною практикою (юридичний бізнес, політтехнології, імідж-консалтинг, нові медіа 2.0). Професійний досвід: аналітик, консультант міжнародних організацій Winrock International, TACIS, Europol; начальник відділу public relations юридичного видавництва; журналіст, редактор в ділових і юридичних виданнях України і РФ; генеральний директор видавничого проекту; науковий співробітник відділу міжнародного права Інституту держави і права НАН України; робота в Апараті Верховної Ради України.

Програма тренінгу:

День 1.
1. Особливості та реалії PR юридичних компаній.
- Навіщо юристу та його компанії необхідний PR-супровід? Основні цілі і вигоди.
- Як юридичну фірму шукають клієнти і як на це впливати?
- Планування PR-кампанії юр.фірми. Визначення цілей і завдань, цільової аудиторії, засобів комунікації.
- Бюджетування. PR при нульовому бюджеті: чи посильне завдання?
- PR при виведенні нового бренду юридичної компанії на ринок.
- Штрихи до "портрету" або PR супровід юридичної компанії із сформованою репутацією.

2. PR-інструменти для юридичної фірми. Важливість в дрібницях.
- Друковані ЗМІ: складності характеру.
- Потенціал чи небезпека Медіа 2.0?
- Телебачення та його альтернативи (відео-підкасти і відео-блоги).
- Правила івент-активності юридичної компанії. Спеціальні заходи на 100%: максимальна віддача від спонсорства, участі у публічних заходах.
- PR "для своїх": вигоди консалтинговій фірмі від внутрішнього PR.
- "Упаковка" для юридичної компанії: фірмовий стиль, який працює.
- PR і взаємовідносини з клієнтами.
- Навіщо юр. фірми створюють власні ЗМІ або громадські організації. Помилки в цілях і виконаннях

3. "Розбір польотів": Практичні кейси за темами дня.

День 2.
1. Персональний PR юриста: від початківця юриста до партнера юр. фірми. Як створити репутацію і керувати нею?
- Секрети іміджмейкінгу юриста.
- Особливості взаємин юриста зі ЗМІ.
- Вірність позиціонування юриста в інтернет-просторі.
- Принципові відмінності у підходах і засобах при PR юридичної компанії і при персональному PR юриста.
- Публічна активність юриста: важливість структурного підходу.
- Чи потрібен консультанту GR (government relations)?
- Як підготувати юристу "плацдарм" для політичної кар'єри.

2. Судовий і антикризовий PR: сучасна зброя інформаційних воєн.
- Навіщо інформаційно супроводжувати позови, суперечки і конфлікти, в яких беруть участь юрист або юридична компанія.
- цілі і завдання Судового PR.
- Методика роботи в Україні. Інструментарій, який приносить ефективний результат.
- Антикризовий PR для юридичної компанії. Готуємо команду швидкого реагування.
- Дії під час кризи для юридичної компанії або як перетворити мінуси в плюси.

3. "Розбір польотів": Практичні кейси за темами дня.

Формат PR-тренінгу:
- тривалість PR-навчання: 2 дні;
- в перервах передбачені кава-паузи;
- формат PR-тренінгу: теоретична основа, практичні вправи, рольові ігри з залученням всіх учасників для закріплення отриманих навичок.

Заявка на участь.
Всі права належать
Освітній портал™ 2003-2019рр.

Дизайн порталу: Стильная Студия