www.osvita.org.ua
Події освіти та науки // Перший Студентський Чемпіонат зі стратегічного...
Освiтнiй портал™
Головна
Новини освіти та науки
Події освіти та науки
Конференції
Виставки
Cемінари
Конкурси та олімпіади
Гранти та стипендії
Пошук
Статті з питань освіти
Довідник ВНЗ України
Дистанційна освіта
Навчальні курси
Освіта за кордоном
Бізнес-освіта, MBA
Абітурієнту
Студенту
Болонський процес
Зовнішнє тестування (ЗНО 2014)
Середня освіта. Підручники
Законодавство
Періодичні видання
Каталог освітніх сайтів
Бібліотека
Реферати, курсові, дипломні
Профорієнтація молоді
Робота освітянам та молоді
Освітній форум
Зробити портал кращим!
Ефективна реклама

Юридична консультація

Увага! Безкоштовна правова допомога!

Відтепер на сторінках сайту "Освітній портал" Ви маєте можливість отримати фахові відповіді на Ваші звернення з питань пов'язаних із освітнім процесом

Партнер рубрики - Юридична клініка "Надія" Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі.

Більш докладно

Перший Студентський Чемпіонат зі стратегічного менеджменту – GMC Junior
РубрикаКонкурси та олімпіади
Дата проведення17.09.2011 - 21.10.2011
Телефони(066) 977-87-91, (063) 871-19-39, (098) 542-28-63
Web-сторінкаhttp://www.gmc.in.ua
E-майлvitaliy@junior.in.ua, julia@junior.in.ua

В 2011 році в Україні за підтримки Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України відбудеться міжнародний інноваційний чемпіонат для активних студентів "Global Management Challenge Junior".

Останній день реєстрації: 21 жовтня 2011 р.

Учасники: студенти ІІІ-V курсів ВНЗ України

Умови участі: безкоштовно

Правила участі:
- Зібрати команду однодумців (3-5 чоловік) і придумати яскраву назву.
- Зареєструвати свою команду та отримати підтвердження про реєстрацію.
- Завантажити та уважно вивчити Правила змагання.
- Розподілити ролі в команді.
- Завантажити історію компанії і отримати своє перше завдання.
- Проаналізувати управлінські звіти і визначити від чого залежить вартість акцій.
- Прийняти перше у своєму житті управлінське рішення і занести його до Листа прийняття Рішень.

За умовами змагання, взяти участь у проекті можуть не тільки студенти з одного ВНЗ або однієї групи, але і збірні команди різних факультетів, груп та ВНЗ.

Завдання команди: вивчити історію розвитку компанії (кейси змагання), проаналізувати її фінансовий стан, наявні виробничі потужності, частку на ринку та потенціал її розвитку.
Відповідно до проведеного аналізу, необхідно розробити та впровадити стратегію компанії для її успішного розвитку і отримати максимальну вартість акції.
Переможе та команда, вартість акцій віртуальної компанії якої буде найвищою.

Опис проведення етапів змагання:
- 3-5 студентів формують команду.
- Основним майданчиком для змагання є сайт змагання www.gmc.in.ua.
- Змагання складається з чотирьох турів: 1, 2, 3 тур - в режиім on-line, 4-й тур - вимагає фізичної присутності в Києві. Учасники оплачують витрати на дорогу самостійно.
- Змагання проходить за олімпійською системою. Методом жеребкування, команди діляться на групи (8 команд в групі), тим самим команди формують конкурентний ринок.
- Після закінчення кожного з перших п'яти турів, в наступний тур проходить 1 команда з групи, яка має найбільшу вартість акцій компанії в своїй групі. Після закінчення п'ятого туру у фінал виходять дві команди з групи, які мають максимальну вартість акцій своєї компанії в групі.
- Кожна команда - то Рада Директорів віртуальної компанії. Ролі в команді розподіляються учасниками безпосередньо.
- Команди одночасно отримують правила участі, а також історію розвитку компанії за 5 кварталів. Історія компанії складається з комплексу даних управлінського звіту: об'єми виробництва, ціни на продукцію, ринки збуту, виробничі потужності, складські запаси, витрати на маркетинг і роботу з дистриб'юторами, витрати на персонал, інвестиції в інновації, інформація про конкурентів та ін..
- На старті, всі команди мають однакові вихідні дані.
- Завдання команди розробити довгострокову стратегію розвитку своєї віртуальної компанії і отримати максимальну вартість на її акції.
- Дані вносить лідер команди, згідно затвердженого календаря змагань.
- Отримані рішення команд одночасно обробляються комп'ютерною програмою, яка враховує всі фактори, що впливають на ринок, в тому числі і конкуренцію між командами в реальному часі.
- Переможцем стає команда, компанія, якої має максимальну вартість акції віртуальної компанії

Участь в проекті дає можливість:
- Відчути реалії конкурентної боротьби в бізнесі
- Застосувати свої знання на практиці й одержати нові
- Визначитися в професійному виборі
- Познайомитися з ТОП - менеджерами і власниками найбільших компаній України
- Отримати перспективну роботу
- Отримати унікальний досвід управління великою компанією

Контактні особи: Юлія Шаппо (керівник проекту GMC Junior), Лучино Тетяна (координатор проекту GMC Junior), Диба Ірина (координатор проекту GMC Junior)
Всі права належать
Освітній портал™ 2003-2002рр.

Дизайн порталу: Стильная Студия