www.osvita.org.ua
Події освіти та науки // Практична конференція з питань просування українських...
Освiтнiй портал™
Головна
Новини освіти та науки
Події освіти та науки
Конференції
Виставки
Cемінари
Конкурси та олімпіади
Гранти та стипендії
Пошук
Статті з питань освіти
Довідник ВНЗ України
Дистанційна освіта
Навчальні курси
Освіта за кордоном
Бізнес-освіта, MBA
Абітурієнту
Студенту
Болонський процес
Зовнішнє тестування (ЗНО 2014)
Середня освіта. Підручники
Законодавство
Періодичні видання
Каталог освітніх сайтів
Бібліотека
Реферати, курсові, дипломні
Профорієнтація молоді
Робота освітянам та молоді
Освітній форум
Зробити портал кращим!
Ефективна реклама

Юридична консультація

Увага! Безкоштовна правова допомога!

Відтепер на сторінках сайту "Освітній портал" Ви маєте можливість отримати фахові відповіді на Ваші звернення з питань пов'язаних із освітнім процесом

Партнер рубрики - Юридична клініка "Надія" Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі.

Більш докладно

Практична конференція з питань просування українських компаній в соціальних медіа "SMM Camp B4B"
РубрикаCемінари
Дата проведення26.10.2011 - 12.11.2011
Адресам.Київ, Конференц-зали, БЦ "Парус" (вул. Мечникова 2а, ст. метро Кловська)
Телефони+380 63 322-70-18
Web-сторінкаhttp://smm.camp.org.ua
E-майлmruk@businessua.net

Дата проведення: 12 листопада 2011 р.

Мета: побачити реальні кейси українських компаній, отримати поради щодо правильного застосування соціальних медіа як інструменту ефективного просування, підвищення впізнаваності, B2C і B2B продажів і розвитку лояльних клієнтів.

Цільова аудиторія: представники малого та середнього бізнесу в Україні (власники і директори компаній, керівники і співробітники відділів маркетингу, реклами, просування і PR).

Формат проведення: "бізнес для бізнесу" - спілкування представників компаній, які самостійно просуваються в соціальних медіа, з учасниками конференції та обмін досвідом.

Конференція надасть можливість:

- Дізнатися реальний досвід застосування SMM для бізнесу;
- Отримати корисні рекомендації з розвитку маркетингової системи компанії з урахуванням специфіки соціальних медіа;
- Поділитися з колегами досвідом практичного застосування технологій маркетингу в соціальних медіа;
- Налагодити безліч корисних зв'язків, познайомитися з цікавими та успішними людьми на доповідях, під час кава-брейків та фуршету.

Питання для обговорення:
1 - Як підвищити ефективність продажів b2b і b2c в соціальних медіа?
2 - Сутність моніторингу в соціальних медіа: навіщо він потрібен?
3 - Лідери думок і як з ними взаємодіяти.
4 - Як правильно провести конкурс в соціальних мережах?
5 - Необхідність боротьби з негативом і кейси у цій сфері.
6 - Яким чином прописати контент-стратегію, щоб вона принесла користь?
7 - Ефективне застосування відео-контенту.

Умови участі:
- Реєстрація на сайті проекту.
Реєстрація онлайн.
- Сплатити внесок.

Кількість учасників обмежена - 200 - 250 осіб.

Спікери:
Станіслав Гладков (очільник напрямку маркетингу в соціальних медіа холдингу Digital Ventures, куратор роботи SMM і email marketing, автор блогу про український маркетинг та соціальні медіа).
Поліна Башкина (PR-директор мережі АЗС КЛО, мережі ресторанів "Фішка", PR-координатор проекту "Бренд міста - справа городян").
Андрій Тимчишин-Валевський (директор і співзасновник взуттєвого проекту ShoeShoe).
Максим Терешко (співвласник Metro Club).
Максон Пуговський (менеджер з онлайн-маркетингу компанії "Майкрософт Україна", консультант і тренер з використання цифрових медіа в сфері маркетингу і журналістики, співорганізатор BlogCamp CIS and Baltics 2007).
Тараненко Анна (спеціаліст з розвитку веб-ресурсів програми "Бібліоміст" Ради міжнародних наукових досліджень та обмінів).

Контактна особа: Анна Мрук

Програма заходу:

09:00 - 10:00 Реєстрація
10:00 - 10:20 Відкриття та вступні слова
10:20 - 11:00 Кава-брейк + Business Speed ​​Dating - швидкі ділові знайомства
11:00 - 11:45 Створення та розвиток спільнот у соціальних медіа. Досвід "Майкрософт України" (Максон Пуговський). Продажі B2C c допомогою соціальних мереж (Андрій Тимчишин-Валевський)
11:45 - 12:00 Кава-брейк
12:00 - 12:45 Робота з лідерами думок (Поліна Башкіна). Робота з негативом у соціальних мережах (Pokupon)
12:45 - 13:30 Фуршет (входить у вартість) + Business Speed ​​Dating - швидкі ділові знайомства.
13:30 - 14:00 (Тараненко Ганна, Максим Терешко)
14:00 - 14:15 Кава-брейк
14:15 - 14:45 SMM-тренди в маркетингу fashion-брендів на прикладах міжнародних та вітчизняних кейсів (Тетяна Гриньова). Для чого компанії потрібен моніторинг в соціальних мережах (Андрій Сахно)
14:45 - 15:00 Кава-брейк
15:00 - 15:45 Як збільшити продажі навчання за допомогою соц.мереж (Володимир Потапенко). Конкурс, як інструмент онлайн-маркетингу: різновиди, стратегії, кейси (Стас Гладков)
15:45 - 16:00 Кава-брейк
16:00 - 16:45 Представник компанії utrodobroe.com
Інтеграція активностей в соціальних мережах з офлайновими заходами (Вікторія Харахаш)
16:45 - 17:15 Вимірювання ефективності у Social media
Інтеграція соціальних медіа, мобільних платформ і CRM
17:15 - 17:45 Закриття, прощальні слова, розіграш призів від партнерів, нагородження переможців.
Продажі B2B c допомогою соціальних мереж.
Просування в соціальних мережах за допомогою відеоконтенту.
Всі права належать
Освітній портал™ 2003-2002рр.

Дизайн порталу: Стильная Студия