www.osvita.org.ua
Події освіти та науки // "Практичні аспекти співпраці благодійників із...
Освiтнiй портал™
Головна
Новини освіти та науки
Події освіти та науки
Конференції
Виставки
Cемінари
Конкурси та олімпіади
Гранти та стипендії
Пошук
Статті з питань освіти
Довідник ВНЗ України
Дистанційна освіта
Навчальні курси
Освіта за кордоном
Бізнес-освіта, MBA
Абітурієнту
Студенту
Болонський процес
Зовнішнє тестування (ЗНО 2014)
Середня освіта. Підручники
Законодавство
Періодичні видання
Каталог освітніх сайтів
Бібліотека
Реферати, курсові, дипломні
Профорієнтація молоді
Робота освітянам та молоді
Освітній форум
Зробити портал кращим!
Ефективна реклама

Юридична консультація

Увага! Безкоштовна правова допомога!

Відтепер на сторінках сайту "Освітній портал" Ви маєте можливість отримати фахові відповіді на Ваші звернення з питань пов'язаних із освітнім процесом

Партнер рубрики - Юридична клініка "Надія" Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі.

Більш докладно

"Практичні аспекти співпраці благодійників із державним архівом"
РубрикаCемінари
Дата проведення15.05.2012
Адресам. Київ, Центральний офіс МФ "Відродження", вул. Артема, 46, 2-й поверх
Телефони+380 66 767-63-51
Web-сторінкаhttp://www.ufb.org.ua/
E-майлkatya.rzhevskaya@gmail.com

Дата проведення: 17 травня 2012 року

Час роботи: з 10:00 до 14:00

Останній день реєстрації:15 травня 2012

Організатор:
Український форум благодійників

Мета семінару: розкрити практичні аспекти зберігання документів благодійної організації та передачі їх в архів.

Участники: захід буде корисним для представників (керівники, менеджери, координатори проектів/програм) членів Українського форуму благодійників, інших благодійних фондів та організацій, співробітників бізнес-компаній, які відповідають за реалізацію благодійних програм; приватних благодійників та всіх, хто піклується про якісне збереження інформації про благодійну діяльність.

Основні питання, що будуть висвітлені під час семінару:
1. Організація діловодства: законодавчі та нормативно-правові акти в сфері архівної справи, основні засади діловодства.
2. Експертиза цінності документів, їх відбір і підготовка до архівного зберігання.
3. Порядок передачі документів до державних архівів.
4. Використання архівних документів.

Умови відвідування:
Відвідування заходу за умови попередньої реєстрації на сайті організатора. Для реєстрації необхідно заповнити реєстраційну форму та надіслати її на електронну адресу оргкомітету.

Підтвердження участі у тренігу учасники отримають 16 травня 2012 року

Вартість участі:
Для членів Українського форуму благодійників:
1 особа від організації - участь безкоштовна; кожна наступна особа - реєстраційний внесок 50,00 грн.
Для не членів Українського форуму благодійників:
1 особа від організації 100,00 грн.; кожна наступна особа - реєстраційний внесок 50,00 грн.
Кошти, зібрані під час реєстрації, будуть спрямовані Українським форумом благодійників на створення інформаційної бази Форуму з питань благодійництва, зокрема на придбання спеціалізованої літератури.

Оплата участі:
Безготівковим переказом: Благодійна організація "Український форум благодійників", м. Київ, вул. Артема, 46;
Код ЄДРПОУ 33886435, п/р 26000100748; ВАТ "Райффайзен Банк Аваль", МФО 380805.
Призначення платежу: добровільна пожертва на статутну діяльність. Оплата має надійти до початку тренінгу
Готівкою:17 травня 2012 року під час семінару.
Всі права належать
Освітній портал™ 2003-2002рр.

Дизайн порталу: Стильная Студия