www.osvita.org.ua
Події освіти та науки // Науково-практична конференція "Викладання маркетингу:...
Освiтнiй портал™
Головна
Новини освіти та науки
Події освіти та науки
Конференції
Виставки
Cемінари
Конкурси та олімпіади
Гранти та стипендії
Пошук
Статті з питань освіти
Довідник ВНЗ України
Дистанційна освіта
Навчальні курси
Освіта за кордоном
Бізнес-освіта, MBA
Абітурієнту
Студенту
Болонський процес
Зовнішнє тестування (ЗНО 2014)
Середня освіта. Підручники
Законодавство
Періодичні видання
Каталог освітніх сайтів
Бібліотека
Реферати, курсові, дипломні
Профорієнтація молоді
Робота освітянам та молоді
Освітній форум
Зробити портал кращим!
Ефективна реклама

Юридична консультація

Увага! Безкоштовна правова допомога!

Відтепер на сторінках сайту "Освітній портал" Ви маєте можливість отримати фахові відповіді на Ваші звернення з питань пов'язаних із освітнім процесом

Партнер рубрики - Юридична клініка "Надія" Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі.

Більш докладно

Науково-практична конференція "Викладання маркетингу: чому і як навчати студентів для роботи в умовах невизначеного підприємницького середовища"
РубрикаКонференції
Дата проведення27.03.2009 - 27.03.2009
Телефони(44) 246-72-08, 248-72-39, 248-72-49
E-майл2009@ceume.org.ua
Адреса оргкомітетуУкраїна, 01001, м.Київ, вул. Еспланадна, 28, офіс 7

Метою проведення конференції є обговорення потреб у запровадженні інтерактивних навчальних методик для поліпшення підготовки випускників до сучасних потреб українського ринку праці, зокрема, формування у студентів практичних навичок, допомоги їх у створенні власного портфоліо під час навчального процесу, залучення до проектної командної роботи тощо.

До участі в конференції запрошуються викладачі управлінських дисциплін, передусім маркетингу, які зацікавлені у обміні досвідом використання різноманітних навчальних засобів для активізації навчального процесу й мотивації студентів до навчання.

Ключові питання та теми для обговорення:
- Яких знань і умінь потребують випускники управлінських спеціальностей для роботи в умовах невизначеного підприємницького середовища?
- Яким чином змінити зміст, форми та методи навчання, щоб підвищити конкурентоспроможність випускника на ринку праці?
- Яку роль покликані відігравати новітні підручники, ділові ігри, студентські конкурси у посиленні конкурентоспроможності випускників?

Під час конференції, зокрема, буде презентовано досвід викладання маркетингу за підручником "Маркетинг" (видання Навчально-методичного центру "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні"), а також практику написання маркетингового плану як практичного (залікового) завданням та як результат проходження навчально-виробничої практики.

Заявку для участі у конференції необхідно надіслати до 15 березня 2009 р. на адресу оргкомітету.
Всі права належать
Освітній портал™ 2003-2002рр.

Дизайн порталу: Стильная Студия