www.osvita.org.ua
Події освіти та науки // Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових...
Освiтнiй портал™
Головна
Новини освіти та науки
Події освіти та науки
Конференції
Виставки
Cемінари
Конкурси та олімпіади
Гранти та стипендії
Пошук
Статті з питань освіти
Довідник ВНЗ України
Дистанційна освіта
Навчальні курси
Освіта за кордоном
Бізнес-освіта, MBA
Абітурієнту
Студенту
Болонський процес
Зовнішнє тестування (ЗНО 2014)
Середня освіта. Підручники
Законодавство
Періодичні видання
Каталог освітніх сайтів
Бібліотека
Реферати, курсові, дипломні
Профорієнтація молоді
Робота освітянам та молоді
Освітній форум
Зробити портал кращим!
Ефективна реклама

Юридична консультація

Увага! Безкоштовна правова допомога!

Відтепер на сторінках сайту "Освітній портал" Ви маєте можливість отримати фахові відповіді на Ваші звернення з питань пов'язаних із освітнім процесом

Партнер рубрики - Юридична клініка "Надія" Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі.

Більш докладно

Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів
РубрикаКонкурси та олімпіади
Дата проведення20.03.2009 - 20.06.2009
Web-сторінкаhttp://www.studymarketing.in.ua/
E-майлkonkurs@ceume.org.ua
Адреса оргкомітетуУкраїна, м. Київ 01001, вул. Еспланадна, 28, офіс 7, "Конкурс"

КонкурсКонсорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) спільно з Міністерством освіти і науки України оголосив Перший Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів для студентів 3-5 курсів вищих навчальних закладів України.

Економічна криза, що охопила Україну, призвела до погіршення основних показників соціально-економічного розвитку, призупинення діяльності підприємств, зростання чисельності безробітних. Ці причини та відсутність тісного зв’язку між навчальними програмами і потребами реального бізнесу роблять випускників неконкурентоспроможними на ринку праці, і відповідно роботодавці не поспішають брати на роботу молодих людей без досвіду роботи та практичних навичок, надаючи перевагу досвідченим кадрам, яких економічна криза виштовхнула на ринок праці.

Випускник, залишаючи стіни ВНЗ, дуже часто не може продемонструвати вагомі аргументи потенційному роботодавцеві щодо свого рівня підготовки, як наприклад: власне портфоліо, вміння застосовувати набуті теоретичні знання на практиці, здатність вирішувати завдання в режимі "реального часу", аналізувати результати та робити висновки.

Відтак пропонований Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів сприятиме вирішенню зазначених проблем шляхом об’єднання інтересів студентів, викладачів ВНЗ та працедавців для досягнення позитивного ефекту в соціальній сфері. Зокрема, він дозволить студентам у ході всеукраїнського конкурсу не лише поповнити портфоліо (реальні маркетингові плани), а й набути певних практичних навичок у процесі створення останніх.

Мета конкурсу – допомогти студентам зрозуміти процес маркетингу шляхом залучення до розробки та презентації маркетингового плану, озброїти випускника управлінських спеціальностей власним портфоліо (маркетинговим планом) і сприяти набуттю ним практичних навичок у процесі вивчення маркетингу як дисципліни.

Конкурс проходитиме у два тури – письмова частина та презентація фіналістів. За результатами першого туру визначається 10 команд-фіналістів, які будуть запрошені до м. Києва на фінал, що проходитиме у форматі усної презентації.

Для участі у конкурсі студенти мають:
- створити команду з 2-5 студентів Вашого ВНЗ та обрати її капітана;
- зареєструватися на офіційному сайті конкурсу http://www.studymarketing.in.ua/
- заручитися підтримкою консультанта (викладача маркетингу);
- обрати реально існуючу українську компанію (підприємство сектору малого чи середнього бізнесу) або некомерційну організацію (театр, музей, фонд тощо) та заручитися згодою її керівника;
- на основі отриманих від компанії даних написати повноцінний маркетинговий план під керівництвом керівника команди.

Що дає участь у цьому конкурсі?
- можливість застосувати свої теоретичні знання на практиці;
- глибше ознайомитися з тим, як працює український бізнес;
- поспілкуватися із потенційними роботодавцями та влаштуватись на перспективну роботу;
- у разі виходу у фінал конкурсу чи перемоги в ньому – отримати цінні призи (грошова винагорода, додаткові подарунки від спонсорів).

Етапи проведення конкурсу:

- Підготовчий – формування команди, реєстрація учасників, обрання теми, початок роботи над планом.
- Письмова частина – зареєстровані команди під керівництвом викладача складають маркетинговий план і надсилають його до Оргкомітету.
- Усна презентація – фінальна частина, до якої виходять 10 команд, що набрали найбільшу кількість балів за письмову роботу. Ці команди запрошуються до м. Києва на фінал, де вони матимуть нагоду презентувати свою роботу колегії журі.

Правила участі у конкурсі:

- У Конкурсі можуть брати участь студенти ВНЗ України всіх рівнів акредитації незалежно від форм власності та галузевого підпорядкування.
- Учасником Конкурсу повинна бути команда студентів (від двох до п’яти осіб; обов’язково повинен бути капітан).
- Командам-учасницям необхідно знайти вітчизняну компанію (рекомендується обирати з представників малого та середнього бізнесу) чи некомерційну організацію – театр, музей, благодійний фонд тощо, для якої буде складатися маркетинговий план, і заручитися згодою її керівництва на підготовку маркетингового плану.
- Кількість команд, що беруть участь у Конкурсі від одного навчального закладу, - необмежена.
- Заміна членів команди після її реєстрації не допускається.
- Очікується, що написання конкурсної роботи студентами супроводжуватиме консультант (викладач).
- Для того, щоб взяти участь у Конкурсі, потрібно пройти процедуру попередньої реєстрації.
- Реєстрація та участь у Конкурсі – безкоштовні.
- У Конкурсі беруть участь роботи, написані українською мовою.
- На конкурс приймаються маркетингові плани, які описують просування товару або послуги.
- Матеріали, подані на Конкурс, авторам не повертаються.
- Організатори не несуть відповідальності за загублену, затриману чи пошкоджену роботу під час її надходження.
- Готові маркетингові плани та аудіовізуальна інформація тих команд, що пройшли до фінальної частини Конкурсу, є приватною власністю їх авторів та захищаються чинним законодавством.
- Члени Експертної комісії перед проведенням фіналу разом з командами-фіналістами підписують Угоду про нерозголошення конфіденційної інформації, яка засвідчує виключні права авторів на їхні твори (маркетинговий план та слайд-шоу), з метою захисту авторських прав команд.
- На фінальній частині змагань повинні бути присутні всі члени команд-учасниць, що потрапили до неї. У разі, коли хтось з учасників не зможе взяти участь через поважні причини (хвороба, родинні проблеми), він має подати до Оргкомітету пояснювальну записку із документально підтвердженим фактом.
- Призові місця визначаються Експертною комісією Конкурсу шляхом виставлення оцінок та голосування.
- Кількість призових місць – три (перше, друге, третє), проте додаткові призові місця за окремими номінаціями можуть бути додатково запроваджені спонсорами Конкурсу за погодженням із організаторами.

Нагороди переможцям

По закінченню фіналу буде визначено три команди-переможниці.
Консорціумом із удосконалення менеджмент-освіти в Україні за підтримки спонсорів конкурсу передбачені такі нагороди:
1 місце – 5000 грн
2 місце – 3500 грн
3 місце – 2500 грн
Нагороди переможцям Конкурсу вручають під час урочистої церемонії нагородження, яка проводитиметься наприкінці фінальної частини конкурсу.

Строки:

Початок реєстрації учасників: 20 березня 2009р.
Закінчення реєстрації: 30 квітня 2009 р.
Останній день відправки письмових робіт: 22 травня 2009 р.
Оголошення результатів першого туру: 7 червня 2009 р.
Фінал конкурсу: 19 червня 2009 р.

Конкурс проходить за підтримки Посольства Королівства Нідерландів

Герб

Генеральний спонсор - Українська Асоціація прямого продажу

УАПП

"Українська Асоціація Прямого Продажу" – об`єднує компанії, що здійснюють діяльність у галузі прямого продажу товарів та послуг в Україні: "Ейвон Косметікс Юкрейн", ТОВ "Емвей Україна", ТОВ "Мері Кей (Україна) Лімітед", "Оріфлейм Косметікс Україна", ДП "Фаберлік-Україна".

УАПП створено з метою представлення інтересів галузі прямих продажів товарів та послуг в Україні, а також для захисту інтересів споживачів та прав тих, хто співробітничає з компаніями прямого продажу. Розроблено та втілено "Кодекс професійної етики" для членів Асоціації, який передбачає норми та правила професійної поведінки в галузі прямого продажу товарів та послуг.

Також діяльність Асоціації зосереджена на формуванні у громадськості позитивного ставлення і довіри до прямого продажу товарів та послуг як одному з методів продажу продукції на справедливих умовах безпосередньо кінцевому споживачеві.

Партнери:

BBB Microsoft Kraft Futbolka

Головний аналітичний партнер:

Эксперт

Головний Інтернет-партнер:

Освітній портал

Інформаційні партнери:

ММ ММ СТУДЕНТ Перший діловий
Всі права належать
Освітній портал™ 2003-2002рр.

Дизайн порталу: Стильная Студия