www.osvita.org.ua
Події освіти та науки // Форум практичних маркетингових знань "B2S"
Освiтнiй портал™
Головна
Новини освіти та науки
Події освіти та науки
Конференції
Виставки
Cемінари
Конкурси та олімпіади
Гранти та стипендії
Пошук
Статті з питань освіти
Довідник ВНЗ України
Дистанційна освіта
Навчальні курси
Освіта за кордоном
Бізнес-освіта, MBA
Абітурієнту
Студенту
Болонський процес
Зовнішнє тестування (ЗНО 2014)
Середня освіта. Підручники
Законодавство
Періодичні видання
Каталог освітніх сайтів
Бібліотека
Реферати, курсові, дипломні
Профорієнтація молоді
Робота освітянам та молоді
Освітній форум
Зробити портал кращим!
Ефективна реклама

Юридична консультація

Увага! Безкоштовна правова допомога!

Відтепер на сторінках сайту "Освітній портал" Ви маєте можливість отримати фахові відповіді на Ваші звернення з питань пов'язаних із освітнім процесом

Партнер рубрики - Юридична клініка "Надія" Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі.

Більш докладно

Форум практичних маркетингових знань "B2S"
РубрикаCемінари
Дата проведення14.01.2011 - 25.01.2011
Web-сторінкаhttp://www.studymarketing.in.ua

Дата проведення заходу: 11 лютого 2011 р.

Умови участі: он-лайн реєстрація (до 25.01.2011 р.)

Цільова аудиторія: студенти

Мета Форуму: розкрити яким чином розробляється й здійснюється планування успішного просування торгових марок, навчити самостійно створювати ефективний маркетинговий план.

Форум практичних маркетингових знань "B2S" - це інформаційно-навчальний захід у рамках ІІІ Всеукраїнського конкурсу студентських маркетингових планів, що дає можливість студентам – потенційним учасникам конкурсу - з перших вуст дізнатися про практичне застосування маркетингового планування у бізнес-компаніях, ознайомитися з прикладами добре спланованих й успішно реалізованих маркетингових акцій.
(* Для участі у Форумі не обов'язково бути учасником Конкурсу)

Взявши участь у форумі, Ви дізнаєтесь, як створюється та підтримується новий бренд, формується платформа довіри до бренду, використовуються інструменти ринкового аналізу в бізнес-плані.
Серед заявлених тем презентацій: "Я і мій конкурент: хто краще?!", "Маркетинг 3.0 у цифрову епоху. Як зробити Ваш маркетинг ефективнішим?". На заході буде представлено презентації з просування бренду від постійних партнерів – компаній "КрафтФудз Україна" та "Філіп Моріс Україна".

Ці приклади студенти зможуть інтегрувати у комплекс знань, отриманих під час опанування маркетингу за університетською програмою, а також застосувати їх під час написання конкурсної роботи.

Тематичні блоки:
- B2S – BusinesstoStudents. Презентації історій успіху розробки та запуску нових продуктів та брендів, планування маркетингових акцій.

- S2S - "Яких гуль ми не набили". Виступи студентських команд-учасниць двох попередніх конкурсів, під час яких вони поділяться досвідом розробки та впровадження конкурсних маркетингових планів. Коментарі експертів конкурсу.

- B&T - "Теорія університету vs Практика бізнесу: яких знань і навичок потребує бізнес сьогодні". Круглий стіл за участю представників бізнес-компаній, експертів попередніх конкурсів маркетингових планів, викладачів: обговорення питань, пов’язаних із раціоналізацією організації навчального процесу у ВНЗ та приведення навчальних курсів у відповідність до вимог сучасного бізнесу до випускників.
Хто спікери?

Спікери форуму: фахівці в сфері маркетингу, чий досвід говорить про високий рівень компетентності й спроможності донести іншим те, чому вони навчилися самі. Серед таких:
Ангела Поддубна (директор рекламного агентства OKCG),
Олексій Виноградов, (віце-президент з маркетингу Бізнес-Школи МІМ-Київ),
Дмитро Роденко (директор Міжнародної Маркетингової Групи),
Жан Смотрич (президент клубу "Маркетинг-Джаз"),
Олександр Мельничук (керівник відділу маркетингу ТзОВ "Торговий Дім "Міст Експрес"),
Яна Шевченко (бренд-менеджер агрохолдингу"МРІЯ"),
Віталій Ткаченко (директор з маркетингу ЗАТ "Оболонь"),
Тетяна Лукинюк (директор з маркетингу компанії "Oriflame"),
Олександра Афанасьєва (керівник служби корпоративних комунікацій "НАСК ОРАНТА"),
Іветта Делікатна (начальник Служби Управління Талантами комунікаційного холдингу "AtlanticGroup (Україна)"),
Катерина Ушакова (директор із розвитку нового бізнесу TalanGroup).

Більшість із спікерів форуму – експерти Всеукраїнського конкурсу студентських маркетингових планів. Вони візьмуть участь у обговоренні презентацій команд-фіналістів попередніх конкурсів. Форум – це слушна нагода з перших вуст дізнатися про те, як вони оцінюють презентації планів конкурсантами, і що очікують бачити в конкурсних роботах!
Всі права належать
Освітній портал™ 2003-2002рр.

Дизайн порталу: Стильная Студия