www.osvita.org.ua
Події освіти та науки // ІІІ Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових...
Освiтнiй портал™
Головна
Новини освіти та науки
Події освіти та науки
Конференції
Виставки
Cемінари
Конкурси та олімпіади
Гранти та стипендії
Пошук
Статті з питань освіти
Довідник ВНЗ України
Дистанційна освіта
Навчальні курси
Освіта за кордоном
Бізнес-освіта, MBA
Абітурієнту
Студенту
Болонський процес
Зовнішнє тестування (ЗНО 2014)
Середня освіта. Підручники
Законодавство
Періодичні видання
Каталог освітніх сайтів
Бібліотека
Реферати, курсові, дипломні
Профорієнтація молоді
Робота освітянам та молоді
Освітній форум
Зробити портал кращим!
Ефективна реклама

Юридична консультація

Увага! Безкоштовна правова допомога!

Відтепер на сторінках сайту "Освітній портал" Ви маєте можливість отримати фахові відповіді на Ваші звернення з питань пов'язаних із освітнім процесом

Партнер рубрики - Юридична клініка "Надія" Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі.

Більш докладно

ІІІ Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів
РубрикаКонкурси та олімпіади
Дата проведення14.01.2011 - 08.04.2011
АдресаУкраїна, м. Київ 01001, вул. Еспланадна, 28, офіс 7, "Конкурс"
Телефони044) 248-72-39 (49), (050) 355-95-10
Web-сторінкаhttp://www.studymarketing.in.ua
E-майлkonkurs@ceume.org.ua

Дата проведення конкурсу: 11.02.2011 - 20.05.2011

Організатори: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) спільно з Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України

Учасники конкурсу: студенти ІІІ-V курсів ВНЗ України.

Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів - це унікальний проект, що надає можливість студентам, готуючи маркетингові плани для просування реальних товарів чи послуг вітчизняних підприємств, застосувати здобуті в начальному процесі знання та набувати практичних навичок і, водночас, створювати власне професійне портфоліо у вигляді реального маркетингового плану, підвищуючи тим самим свою конкурентоспроможність на ринку праці, а компаніям – отримати в маркетингових планах цікаві ідеї й відібрати натхненних і креативних студентів для роботи!

Конкурс проходить у 2 етапи. На першому команди-учасниці (від 2 до 5 студентів і викладач-консультант] реєструються на сайті, обирають реально існуюче вітчизняне підприємство, для якого буде писатися маркетинговий план, й починають роботу над складанням останнього.

На другий етап (фінал конкурсу) допускається десять команд, письмовим роботам яких Експертна комісія дала найвищу оцінку. Фінал конкурсу проходить у форматі усної презентації командами своїх маркетингових планів. За результатами закритого голосування визначаються три команди, які посідають призові місця.

Умови участі:
- створити команду з 2-5 студентів Вашого ВНЗ та обрати її капітана;
- зареєструватися на офіційному сайті конкурсу;
- заручитися підтримкою консультанта (викладача маркетингу);
- обрати реально існуючу українську компанію (підприємство сектору малого чи середнього бізнесу) або некомерційну організацію (театр, музей, фонд тощо) та заручитися згодою її керівника;
- на основі отриманих від компанії даних написати повноцінний маркетинговий план під керівництвом керівника команди.

Що дає участь у цьому конкурсі?
- Можливість застосувати свої теоретичні знання на практиці;
- Глибше ознайомитися з тим, як працює український бізнес;
- Поспілкуватися із потенційними роботодавцями та влаштуватись на перспективну роботу.

У двох попередніх конкурсах взяло участь 1 065 студентів та 205 викладачів Із 131 ВНЗ. Студентськими командами було складено 186 маркетингових планів для комерційних та некомерційних організацій, а близько 20 студентів одразу отримали запрошення для проходження стажування у провідних українських та транснаціональних компаніях.

Важливі дати:
11 лютого 2011р. – "Форум практичних маркетингових знань B2S" (BusinesstoStudents). Урочисте відкриття конкурсу.
8 квітня 2011р. – дедлайн подання готових робіт до Оргкомітету
20 травня 201р. – фінал конкурсу

Контактна особа – Бобрицький Максим, менеджер з проектів.

Ви можете поставити всі свої запитання організаторам, а також у неформальній атмосфері поспілкуватися із учасниками Конкурсу у спеціально створеній тематичній групі в мережах ВКонтакте.ру та Facebook
Всі права належать
Освітній портал™ 2003-2002рр.

Дизайн порталу: Стильная Студия