www.osvita.org.ua
Події освіти та науки // Семінар-тренінг для викладачів з державного управління...
Освiтнiй портал™
Головна
Новини освіти та науки
Події освіти та науки
Конференції
Виставки
Cемінари
Конкурси та олімпіади
Гранти та стипендії
Пошук
Статті з питань освіти
Довідник ВНЗ України
Дистанційна освіта
Навчальні курси
Освіта за кордоном
Бізнес-освіта, MBA
Абітурієнту
Студенту
Болонський процес
Зовнішнє тестування (ЗНО 2014)
Середня освіта. Підручники
Законодавство
Періодичні видання
Каталог освітніх сайтів
Бібліотека
Реферати, курсові, дипломні
Профорієнтація молоді
Робота освітянам та молоді
Освітній форум
Зробити портал кращим!
Ефективна реклама

Юридична консультація

Увага! Безкоштовна правова допомога!

Відтепер на сторінках сайту "Освітній портал" Ви маєте можливість отримати фахові відповіді на Ваші звернення з питань пов'язаних із освітнім процесом

Партнер рубрики - Юридична клініка "Надія" Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі.

Більш докладно

Семінар-тренінг для викладачів з державного управління "Вступ до управління знаннями"
РубрикаCемінари
Дата проведення03.03.2011
Телефони(44) 270-55-21
Факс(44) 279-67-27
E-майлm.kulya@despro.org.ua
Адреса оргкомітетуПроект DESPRO, вул. Б. Грінченка 2, оф.2, Київ 01001

Дата проведення: 25 - 27 березня 2011 р.

Останній день подачі заявки: 3 березня 2011 р.

Організатор: Швейцарсько-український проект "Підтримка децентралізації в Україні" DESPRO

Мета: ознайомити учасників із прикладами поширення управління знаннями у приватному та публічному секторах, надати учасникам методичні рекомендації щодо викладання відповідної навчальної дисципліни, актуалізувати потребу її впровадження в існуючі навчальні програми освітньої галузі "Державне управління" у формах очного та дистанційного навчання, налагодження професійних контактів українських викладачів з іноземними колегами, започаткування віртуальної професійної мережі з управління знаннями на веб-платформі проекту DESPRO.

Теми семінару:
- Визначення поняття "знання" (відмінність між знаннями, інформацією та даними)

- Концепції УЗ: з точки зору управління, соціології та психології

- Специфіка теорії та концепцій УЗ в державному секторі

- Проблеми УЗ:
а) в цілому (чому УЗ, у чому полягає проблема зі знаннями?)
б) у державному секторі
в) в Україні

- Методи УЗ (у тому числі, кращі практики):
Управління даними
Управління компетенціями
Управління відносинами

- Обговорення кращих практик УЗ: "спільноти практики" (заходи з обміну досвідом, англ. communities of practice – CoPs) як метод обміну досвідом та збору кращих практик;
передумови успіху та фактори невдач:
"спільноти практики" (CoPs) в автомобільній промисловості
"спільноти практики" (CoPs) у державному секторі

- Обговорення кращих практик УЗ: розробка проектів регіонального розвитку

- Особливості викладання УЗ у вищій школі

- Ознайомлення учасників з системою дистанційного навчання eLearning (засоби та методи розробки, планування та організації електронних курсів) та досвідом впровадження eLearning як для приватного, так і публічного секторів в Україні.

Тренери:

Олівер Кесслер - магістр у сфері міжнародних відносин та управління, керівник Центру Компетенції з управління громадськими і некомерційними проектами в Інституті управління та регіональної економіки при Університеті прикладних наук і мистецтв, Люцерн (Швейцарія). Очолює магістерську програму перспективних досліджень (Master of Advanced Studies – MAS) у сфері соціальних послуг та управління охорони здоров'я, директор AdmiNet - науково-дослідницької мережі в галузі державного управління. Консультує громадські та некомерційні організації й проводить дослідження у наступних галузях: стратегічне управління, управління ризиками, організаційний розвиток, лідерство та культурний розвиток, співробітництво та інновації.

Патрісія Вульф - проф., д-р політичних наук, директор з науково-дослідної роботи Інституту управління і регіональної економіки при Університеті прикладних наук і мистецтв, Люцерн (Швейцарія). Працює старшим дослідником Центру організаційних та професійних наук (ZOA) у Швейцарському федеральному технологічному інституті (ETH) в Цюріху (Швейцарія), викладає управління знаннями в Університеті Caxias do Sul (Бразилія) та Університеті Ганновера (Німеччина). Наукові інтереси охоплюють трансформацію знань та інноваційний менеджмент в соціальних системах (регіонах, організаціях, групах).

Ігор Катерняк - кандидат фіз.-мат. наук, директор ГО "Українська система дистанційного навчання", радник міського голови міста Львова з питань інноваційного розвитку регіону, автор і керівник проекту "Інноваційна весна" спрямованого на розбудову партнерства освіта-наука-бізнес-влада. Ініціатор створення Лабораторії ідей та засновник Школи Громадянської освіти. Працював радником з питань електронних послуг в Програмах ООН, експертом з дистанційного навчання для Світового Банку, Програм Європейського Союзу та Лойола коледжу, США. Цікавиться питаннями багатства культурного розмаїття, процесами креативу та генерування ідей, управління знаннями та інноваційного розвитку.

Умови участі:
DESPRO покриває всі витрати, пов’язані із участю у семінарі (відшкодування витрат на проїзд іногороднім учасникам до/з Києва, проживання та харчування протягом навчання, навчальні матеріали).
Переклад з- та на українську мову протягом семінару буде забезпечено.

Процедура подання заявки:
- до участі у семінарі запрошуються викладачів дисциплін освітньої галузі "Державне управління";
- заявка на участь має включати (1) резюме із зазначенням контактів та електронної адреси (обов’язково), (2) мотиваційний лист із поясненням того, чому особа хоче взяти участь у семінарі, та (3) рекомендацію від ВНЗ до участі у заході.

Заявки мають надійти за адресою Проекту DESPRO або надіслані факсом.

Додаткову організаційну інформацію про місце проведення та програму буде надіслано відібраним учасникам до 10 березня електронною поштою за їх контактними електронними адресами.

Контактна особа: Мар'яна Куля
Всі права належать
Освітній портал™ 2003-2002рр.

Дизайн порталу: Стильная Студия