www.osvita.org.ua
Новини освіти та науки // Консервированные продукты и жирная пища вызывают...
Освiтнiй портал™
Головна
Новини освіти та науки
Освіта та наука в Україні
Освіта в світі
Наука в світі
Книжковий ринок
Курйози
Стрічка новин
Архів новин
Події освіти та науки
Статті з питань освіти
Довідник ВНЗ України
Дистанційна освіта
Навчальні курси
Освіта за кордоном
Бізнес-освіта, MBA
Абітурієнту
Студенту
Болонський процес
Зовнішнє тестування (ЗНО 2012)
Середня освіта. Підручники
Законодавство
Періодичні видання
Каталог освітніх сайтів
Реферати, курсові, дипломні
Профорієнтація молоді
Робота освітянам та молоді
Освітній форум
Зробити портал кращим!
Ефективна реклама

Календар ЗНО 2012

1 січня - 20 лютого:
подання реєстраційних документів.

24 березня:
складання пробних тестів ЗНО
(українська мова і література, іноземна мова, біологія, фізика).

31 березня:
складання пробних тестів ЗНО
(історія України, математика, географія, хімія, російська мова).

14 травня – 7 червня:
проходження ЗНО.

Докладно про ЗНО 2012

Опитування

На Вашу думку, які події в освіті у 2011 р. набули найбільш резонансного характеру:

перейти до теми
Консервированные продукты и жирная пища вызывают депрессию
Сотрудники Университетского колледжа Лондона (Великобритания) сравнили состояние психического здоровья 3 тыс. 486 государственных служащих, средний возраст которых составлял 55 лет. По типам питания участники эксперимента были поделены на две группы.

Приняв во внимание прочие признаки здорового образа жизни, такие как воздержание от курения и регулярные физические упражнения, ученые выяснили, что питающиеся овощами, фруктами и рыбой на 26% меньше рискуют впасть в депрессию. А у тех, кто отдает предпочтение консервированным, жареным, жирным продуктам, а также сладким десертам, подобный риск повышен на 58%.

Результаты исследования объясняются так: фрукты и овощи спасают от депрессии, поскольку содержат большое количество антиоксидантов, имеющих защитный эффект. Рыба тоже "отпугивает" депрессивные настроения, так как богата полиненасыщенными жирными кислотами, стимулирующими активность мозга. Специалисты также добавляют, что здоровая пища может защищать от депрессии за счет комбинированного действия нескольких питательных веществ, содержащихся в разных видах продуктов.

03.11.2009 17:04  |  Наука в мире  |  По материалам: Компьюлента

Ви можете обговорити новину в форумі та надіслати власну для розміщення.

Для отримання новин поштою Ви маєте зареєструватись
та налаштувати параметри розсилки в персональному акаунті.

Завантаження новин META...

Всі права належать
Освітній портал™ 2003-2012рр.

Дизайн порталу: Стильная Студия