реєстрація

Новини освіти та науки в Україні та світі

[ українська ] Сертифікація: детальніше про тестування

Міністерство освіти і науки затвердило програму незалежного тестування фахових знань та умінь вчителів початкової школи під час проходження сертифікації.

Відповідний наказ №33 від 14 січня опублікували на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

На основі цієї програми УЦОЯО складе тести, які використовуватимуть під час оцінювання вчителів.

Як зазначено в документі, тестування оцінюватиме:

    • здатності вивчати, аналізувати та застосовувати під час планування освітнього процесу професійну літературу, подану в паперовій та електронній формах;
    • здатності планувати роботу, розробляти календарно-тематичне планування змісту освітніх галузей, планувати професійний саморозвиток учителя;
    • здатності здійснювати цілепокладання, коригування освітнього процесу на основі зіставлення проміжних результатів із запланованими;
    • здатності дотримуватися вимог нормативно-правових документів, що регламентують організацію освітнього процесу в початковій школі;
    • здатності до використання в освітньому процесі системи теоретичних знань з освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової освіти;
    • здатності до використання в освітньому процесі методик навчання освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової освіти;
    • здатності до організації та проведення педагогічної діагностики учня;
    • здатності добирати доцільні методи, засоби й форми навчання відповідно до визначених мети і завдань уроку, іншої форми навчання з урахуванням специфіки змісту навчального матеріалу та індивідуальних особливостей учнів класу;
    • здатності до надання батькам (особам, що їх замінюють) порад і рекомендацій з питань підтримки учня в освітній діяльності за межами закладу освіти;
    • здатності до організації взаємодії з батьками в різних формах;
    • здатності до створення безпечних, психологічно комфортних умов освітнього процесу;
    • здатності до змістового наповнення освітнього середовища відповідно до вимог Державного стандарту початкової освіти;
    • здатності до врахування індивідуальних потреб учнів, зокрема обдарованих дітей, дітей, які мають особливі освітні потреби, під час створення освітнього середовища.

Програма складається з трьох розділів:

Перший розділ “Планування та організація освітнього процесу”

    • мета і завдання освітнього процесу;
    • нормативно-правова база організації освітнього процесу в початковій школі;\
    • робота з інформацією та інформаційними джерелами;
    • планування освітнього процесу.

Другий розділ “Забезпечення і підтримка навчання, виховання і розвитку учнів”

    • сучасні технології навчання в початковій школі;
    • педагогіка партнерства;
    • система теоретичних знань з освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової освіти (мовно-літературна, математична, природнича, громадянська та історична, соціальна та здоров’язбережувальна освітні галузі);
    • методики навчання освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової освіти (методики навчання мови та літератури, навчання математики, навчання інтегрованого курсу “Я досліджую світ”);
    • робота з батьками (іншими законними представниками);
    • педагогічна діагностика.

Третій розділ “Створення освітнього середовища”

    • здоров’язбережувальне освітнє середовище;
    • змістове наповнення освітнього середовища;
    • цифрове середовище;
    • інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами.

Ознайомитися з програмою детальніше та завантажити документ можна за цим посиланням.

18.01.2019 13:56, по материалам: http://nus.org.ua/

Другие новости рубрики "Образование и наука в Украине"

Чим відрізняються шкільні батьківські форуми США від українських? - Віктор Громовий

"Тільки не я" чи "якщо не я, то хто ж це зробить"?! Знаєте, чим відрізняється стиль обговорення шкільних проблем на американських батьківських форумах від українських?...Докладно

17.02.2019 12:23

Україна продовжила перехідний період для дітей, що навчаються мовами нацменшин

Про це в ефірі телеканалу “Прямий” поінформувала міністр освіти та науки Лілія Гриневич, повідомляє кореспондент Укрінформу. “Венеційська комісія визнала, що закон (про освіту — ред.) скасовувати не потрібно. Але ми маємо зробити декілька речей, зокрема видовжити перехідний період, для того щоб...Докладно

17.02.2019 12:00

Парцхаладзе: більшість шкіл в повному обсязі не пристосовані для дітей з інвалідністю

Більшість українських шкіл ще не мають безбар’єрного доступу, тобто не пристосовані для дітей з інвалідністю.   Про це заявив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Лев Парцхаладзе, повідомляється на сайті...Докладно

17.02.2019 11:56

Дослідження зі Стенфорда: п’ять ключових правил шкіл-теплиць

Нещодавно в Стенфорді обговорювали, як створити хороші школи і чим вони відрізняються від поганих. Автори дослідження ретельно вивчили досвід 250 шкіл і дійшли до висновку, що хорошими стають школи, які в своїй роботі дотримуються п’яти ключових правил, що дозволяють вчителям та учням розкрити свій максимальний...Докладно

15.02.2019 22:01

Уряд та парламент виділили понад 1 млрд грн на НУШ

Цьогоріч передбачено ще 1 млрд гривень на оснащення класів НУШ, куди прийдуть навчатися першокласники у вересні 2019-го. Також понад 265 млн грн виділено на підвищення кваліфікації вчителів, які навчатимуть цих учнів. Такі інвестиції можливі завдяки підтримці Уряду та  парламенту, які заклали та підтримали виділення...Докладно

15.02.2019 21:25

Закон "Про повну загальну середню освіту" найближчим часом подадуть у ВРУ

Нова українська школа – реформа нових можливостей для наших дітей, вчителів та батьків, реалізацію її основ забезпечив Закон «Про освіту», однак деталізувати механізми має закон «Про повну загальну середню освіту», проект якого ми найближчими тижнями подамо  у Верховну Раду через Кабмін....Докладно

15.02.2019 21:17

Больше новостей рубрики "Образование и наука в Украине"

Новости других рубрик

Больше новостей