реєстрація

Новини освіти та науки в Україні та світі

[ русский ] Три кластера, за якими працює фінський проект підтримки Нової української школи

Розвиток компетентностей учителя, популяризація освіти та створення сучасного освітнього середовища – за такими трьома кластерами працює фінський проект підтримки Нової української школи.

Про це розповіла міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час виступу на заході в межах офіційного старту проекту 15 березня, – інформує прес-служба Кабміну.

«Зараз Нова українська школа є однією з найбільш підтримуваних суспільством реформ. Згідно з останніми опитуваннями вона має найбільшу частку одночасно глибокого розуміння та підтримки в українському суспільстві. Ми дуже серйозно ставимося до цього зворотного зв’язку. Він не лише допомагає згуртувати навколо змін активне коло зацікавлених українців, а й заручитися підтримкою наших міжнародних партнерів. І одним з таких партнерів, який повірив в українську реформу та розділив її цінності, стала Фінляндія. Одна з цілей Нової української школи – побудувати систему, що допоможе реалізуватись кожній дитині, а фінський проект сприятиме нам у цьому», – зазначила Лілія Гриневич.

Міністр повідомила, що проект називається «Learning together» («Вчимося разом»). За її словами, кожен із напрямів, за якими працюють кластери, вирізняється тим, що саме за ними фінська система освіти є однією з найуспішніших у світі.

Так, кластер №1 «Розвиток компетентностей учителя – вдосконалення системи професійної підготовки» передбачає:

∙ моніторинг результатів запровадження нових програм з підготовки вчителів;

∙ підготовку професійних стандартів для директорів та вчителів початкової школи;

∙ інноваційні підходи в освітніх програмах для педагогічних університетів та закладів післядипломної освіти.

Кластер №2 «Популяризація освіти» передбачає:

∙ підвищення рівня обізнаності про реформу освіти та її підтримки суспільством;

∙ проведення цільових інформаційних кампаній;

∙ посилення інституційної спроможності МОН у сфері суспільних комунікацій.

Кластер №3 «Створення сучасного освітнього середовища» передбачає:

∙ створення ринку електронних освітніх ресурсів, зокрема підручників;

∙ розвиток Національної освітньої електронної платформи (НОЕП);

∙ поширення практики обміну досвідом між вчителями за допомогою сучасних цифрових технологій.

Проект «Фінська підтримка реформи української школи» – це двостороння ініціатива Уряду Фінляндії і Міністерства освіти і науки України. Його впровадження відбувається в межах угоди між Україною та Фінляндією, що була ратифікована 2018 року. Документом, зокрема, передбачено 6 млн євро безповоротної допомоги для втілення пріоритетних завдань Нової української школи. Проект розрахований на 4 роки.

17.03.2019 12:24, за матеріалами: https://zik.ua/

Інші новини рубрики "Освіта та наука в Україні"

Додатковий час для підрахунку голосів на дільницях у школах за необхідності буде надано за рахунок продовження канікул – Гриневич

Якщо на дільницях, розташованих у школах, буде необхідність додаткового часу для підрахунку голосів на виборах президента, то на цю кількість днів будуть продовжені весняні канікули, повідомила міністр освіти і науки України Лілія Гриневич. "У нас зараз саме весняні канікули, і ці канікули за термінами такі, що ще заходять...Докладно

25.03.2019 17:24

25 березня – останній день реєстрації на ЗНО 2019

25 березня – останній день відправлення реєстраційних документів для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні. Дату подання документів визначають за відтиском штемпеля на поштовому конверті. Документи, надіслані після 25 березня, опрацьовуватися не будуть. У період з 5 л...Докладно

25.03.2019 13:13

«Припиніть кошмарити дітей. ДПА в 4-му класі — звичайна контрольна», — Іванна Коберник

Державна підсумкова атестація, що проводиться для школярів четвертих класів, є звичайною контрольною роботою, яка не має наводити жах на дітей з подачі вчителів. "Як я стомилася читати про сльози і страх чотирикласників, стискаючи кулаки на адресу невідомих мені негідних вчителів. ДПА в 4-му класі ні на що не впливає —...Докладно

25.03.2019 12:25

The best teacher of 2019: Переможцем Global Teacher Prize став Пітер Табічі з Кенії

24 березня під час Global Education and Skills Forum відбулася церемонія нагородження переможця Global Teacher Prize. Найкращим вчителем світу у 2019 році став Пітер Табічі (Кенія). У школі Пітера лише один комп’ютер і майже не працює інтернет, однак він намагається впроваджувати зміни й без ресурсів. Пітер...Докладно

25.03.2019 11:42

Ігор ЛІКАРЧУК: Вчитель має бути академічно вільним та професійно свобідним

Кілька днів тому зявилася інформація, що фіни допоможуть нам розбудувати освіту. Це добре. Але... У фінській системі освіти головним чинником її успіху є ЙОГО ВЕЛИЧНІСТЬ ВЧИТЕЛЬ. У нас інші «величності» – освітні чиновники і методисти. У фінів – учитель ВІЛЬНИЙ. Йому повністю ДОВІРЯЮТЬ,...Докладно

25.03.2019 11:20

Еміграція талантів – небезпека чи можливість для України?

Brain drain (еміграція талантів) – це небезпека для України чи можливість? Ось що про це думає Китай. Їхня стратегія розвитку людського капіталу побудована на двох ідеях: brain drain і lure brains (залучення талантів). Вони спочатку спонукають і підтримують еміграцію талантів, а потім створюють привабливі умови...Докладно

24.03.2019 14:13

Більше новин рубрики "Освіта та наука в Україні"

Новини інших рубрик

Більше новин